Een inhuurdesk is de interne afdeling bij vaak grotere organisaties die verantwoordelijk is voor het managen en administratief afwikkelen van de inhuur van extern personeel. Amders dan bij een uitzendbureau of inhouse-vestiging werk je als Consultant Inhuurdesk voor de organisatie zelf en regel je alle processen rondom de inhuur. Je hebt contacten met leveranciers zoals uitzendorganisaties en detacheringsbedrijven maar ook veel met interne afdelingen en collega’s. We zijn op zoek naar iemand die ervaring heeft met externe inhuur of het leveren van flexibel personeel, bijvoorbeeld als inhouse-intercedent of recruiter, en toe is aan een plek waarin jij je persoonlijke aanpak kunt laten zien.
Je maakt van deze baan een succes als je servicegericht en sturend kunt werken en persoonlijke betrokkenheid kunt combineren met verantwoordelijkheid.
De Consultant inhuurdesk is onder andere verantwoordelijk voor:
Checken en bewaken geldigheid documenten en dossiers
Contractvorm bepalen en overeenkomsten opstellen
Volledige administratieve on- en off-boarding verzorgen
Bewaken van de voortgang van het administratieve proces
Contract / proces administratie bijhouden in VMS en/of Inkoopsysteem
Jouw profiel:
1-2 jaar ervaring met externe inhuur (uitzenden, detacheren en payrolling)
Kennis en ervaring op (inhouse) flexcenters of bij een uitzendorganisatie of detacheringsbureau
Je bent 3 of 4 dagen per week beschikbaar
Je bent secuur en administratief onderlegd, communicatief vaardig en pro actief
Een afgeronde relevante HBO opleiding
goede beheersing van de engelse taal
In bezit van een rijbewijs B
Bereid tot reizen binnen Nederland
Wat biedt deze baan je:
de mogelijkheid je te ontwikkelen tot inhuurprofessional
Een (fulltime) salaris tussen de € 2700 en € 3100
een dynamische en internationale werkomgeving op Schiphol
veel verantwoordelijkheid en zelfstandigheid in de uitvoering van je functie.
Wil je reageren op de vacature? e-mail dan je cv met een korte toeliching